Monday, November 01, 2010

1/11/10

xtahu kenapa...
dari semalam lg aku ni asek ditimpa malang jew..
sedih lak bila mengenangkan nasib, tp nak wat cmne..semua dah ketentuanNya..kite hnya mampu merancang, tp Dia yg menentukan segalanya...dari awal pg nak g keje, hingga la balik keje, memang xde nasib baik...hari ni pulak, aku "tersepit". serabutnya kepala otak ni bila pk sal duit..duit duit duit..kata org, duit bkn la segala-galanya..duit xleh beli kebahagiaan. tp itu kata org..aku pulak ckp, memang duit bkn segala-galanya..memang duit xleh beli kebahagiaan, tp duit tu satu keperluan..kalo xde duit, cmne nak bhgia..jgn kan nak bhgia, nak mkn pun lom tentu lg blh kalo xde duit..skrg ni nak masuk jambam pun kena bayar...lam otak ni ngah ligat pk cmne nak cari wit...umah sewa ag, exam ccent ag, nk mkn ag...adoyai...pening pale. skrg ni pulak laptop kt kedai..sume nk kai duit la tu. hati aku yg salu kering, ttbe jew basah bila kenangkan sal duit..sedih kowt..mgkin jgk aku terpaksa "korbankan" hp tuk dpt wit..tgk la cmne nti..kalo xde pilihan, terpaksa la...

No comments: