Thursday, March 31, 2011


-Pahit Kan Manis Jua Akhirnya-

alkisah budak-budak nakal..
ehemm...ehem..Assalamualaikum w.b.t & salam ber blog..
dah lama xtulis lam blog ni..
asek2 buh pic jer..malas pun ade.bz pun ade..
ni sesaje jer nak nulis..almaklum la, kelas da xde..
tggu final exam jer..nk stdy pun mls ag..
layan blog jer dulu..awal lg nk stdy..kang lupa lek.hahaha

kali ni aku nak cter sal aku la..
sal owg len pun ade gak la sket2..
"makin nek sem ni, makin nek tocang aku"..
perghhh...1st time kowt kena ngadap tutttt...
yela...aku ni makin nakal..makin kuang ajaq..makin biadap...
sbbnya, xdtg kelas tuttutt..
"if u dun respect me as ur lect..
i will not respect u as my student...
dah pandai sgt kan?
saya buat kelas pun xdtg..
ok..ni last saya buat kelas.
dan korg sume dah pandai..dah xperlu saya ajar lg..
hari ni jugak saya buat final assessment.
masa 1j 30m.."

---tq tuttutt..we luv u 4eva !! ---




berciter sal tuttt lak..
1st ketuk pintu bilik dia...
"masuk2...apehal dtg jumpe saya ni"..
---bapak lemah lembik sore...cam sambut tamu dtg beraya---
pastu taring ngan tanduk mula tumbuh....
uiksss....
mula la dia bertanya ktorg nape xdtg kelas tutttutt...
pelajar2 bertuah tu adalah...
--sesi 1st :: sume dak pmpuan, aie, ben, kaz azman..
--sesi 2nd :: dak2 yg x g pd sesi pg..
--->kesimpulannya, sume dak kelas kena ngadap dia.x terkecuali walau sorg pun.

dalam byk2 alasan yg kitorg present kt dia, MALAS jer dia ckp BAGUS..
sesape yg bg alasan len, teruk kena hentam..
paling kecian, eda..
--buang masa ckp hal senggugut dgn owg yg dah mono--
xsangka tol aku..
dia ckp kitorg xhargai ape yg dia wat..
xdtg kelas sabtu jer pun..
skali jer...kalo selalu xdtg btl la wat gtu..
"dia sanggup korban masa dgn famly sbb nak wat kelas ngan kami"
abis tu kelas kami yg "sesaje syok" dtg ari sabtu yg lepas2 yg 6jam tu ape?
xde makna nya bg tuttutt yer...



--tq tuttutt...kami hargai sesangat pengorbanan tu..
ape yg tuttutt ajar slama ni, kami mtk halal dunia akhirat..
kami xde niat pun nak lukakan hati tuttutt..
kami nak sgt tuttutt paham kami..
kami bukan sengaja tuttutt..
kami manusia, bkn robot...
otak kami perlu rehat tuttutt..
xleh nak push byk2..
kami xleh nak terima byk sgt..
apatah lg kalo 6jam non stop..
kami bukan nak biadap..
kami bukan nak kurang ajar..
kami cuma nak rehat jer tuttutt...
tuttuttbyg jer la..
* ari-ari kelas tutttutt..
*xcukup siang, mlm lak tuttutt wat kelas..
*xcukup siang mlm, ari minggu kami lak tuttutt amek..
mana masa utk diri kami?
--maaf tuttutt, kami xcukup kuat utk sume tu..--

lastly, skali lg kami nak mtk maaf sgt2..
nk mtk maaf face 2 face, mesti kami kena halau..
mesti tuttutt wat xtahu jer..

plz 4give us..









No comments: