Monday, May 20, 2013

Alhamdulillah Syukur

Alhamdulillah..Aku bersyukur dengan rezekiMu Ya Allah..
Ketika entry ni ditulis, aku semakin hampir dengan apa yang aku cita-citakan selama ni.
Seorang wanita yang baru nak cecah 23 tahun, xpunya harta berjuta. hanya sekeping hati yang ingin menyayangi dan disayangi.

Alhamdulillah, Terima Kasih Ya Allah.. lagi dua bulan, Insha Allah akan bermula satu episod kehidupan yang aku impikan selama ni. Berada disamping yang tersayang. Dia yang melahirkan..dia yang membesarkan..dia yang memberikan sepenuh kasih sayang. Dia yang xpernah jemu melayan..Ya Allah, terima kasih kerana telah meminjamkan aku seorang wanita yang hebat. Yang sentiasa ada dikala susah senangku. Kini tiba masanya untuk aku balas segalanya..walaupun kutahu apa yang dicurahkan dirinya selama ini xpernah minta dibalas. walaupun kutahu aku xkan mampu membalas segalanya.. Namun akan kucuba sedaya upaya untuk membahagiakan dia.

Hanya sekeping diploma, xcukup untuk dibanggakan. Ya, aku xsehebat anak-anak yang lain yang punya harta, punya nama nak di bangga. Kerjaku hanya kerani biasa. Namun itu xsedikit pun mencalar jiwa. Hahahahahaaa bunga-bunga lak ayat. oke, senang citer just nak share xlama lagi kiteeee nak balik keje kt kampung halaman dah...yeayyyy~!! bule duk dekat2 ngan ma kiteee. tu je cita-cita kitee. nak jaga ma kite. itu je yg kite mampu..kitee blajar xpandai sgt, keje pun biasa je..tp alhamdulillah kitee bule lg nak jaga ma kitee. kitee nak ma kite ada je depan mata kitee.

In sha Allah, lagi dua bulan kitee nak mintak transfer ke branch baru yang baru nak bukak dekat je la dengan umah kitee..so after this kite xyah susah2 nak menyewa..hari2 bule tgk ma kite..hari2 bule makan masakan ma kite...yes yes yessss~ ta sabar rasa hati..hahaha tp kite xgtaw lg ma kitee yg kite nak transfer..saje nak wat suprise konon2 hikhikk..yabedabeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~



No comments: