Thursday, July 04, 2013

Wonderful Wednesday

Assalamualaikum readers, Assalamualaikum pemilik tulang rusuk saya :)

Dah lama rasa x conteng-conteng blog nih. Bz dgn kehidupan baru. ekekee baru ke? xde la baru pun. sume nya masih lagi seperti dulu. Masih disini meniti hari-hari yang mendatang. Cuma sedikit berbeza dulu dan sekarang. Sekarang ni dah ade teman tapi mesra yang hari-hari duk buat sy gelak sorg-sorg. hahahaa kompem adek aku baca nih terus dia tanya sape gerangannya. Rahsia !


Finally, setelah hampir 7 bulan menetap di kemaman ni, sampai jugak aku kt tempat ni :) ngeeeee~ terima kasih xterhingga kpd pakcik driver yg sanggup bwk sy jenjalan seharian. Nak masuk tempat ni, dewasa kena bayar RM10 (tu pun pakcik driver ni yg bayarkan utk aku) then kalo kanak-kanak xsilap RM5 (tapi kami pergi berdua je..xbawak kanak-kanak pun) Ape yg ade kt dalam MINI ZOO KEMAMAN ni? hahahhaa ade menatang la.. ade la singa rimau burung boya sume ade..tp limit takat dua ekor je kot sbb tgk sume spesis ade dua ekor je hihihi Agak teruja datang tempat ni :) almaklum la first time..tp x snap pape pun. haha kena la cover cket..behave cket coz sy dtg ngan pakcik driver..xleh nak over excited sgt wakaka!
Kami sampai kt zoo ni dalam kul 10 gitu, pastu dalam kul 12 balik. Pakcik driver tu xlarat nak jalan bawak perot and aku pun da saket lutut jalan lelama..Tenkiuuuu Pakcik Driver. tenkiu utk jalan-jalan dan tenkiu utk makan-makan buka pose semalam :) Akhirnya hari cuti saya terisi.

sesaje nak buh gambo tu sbb ade org jeles kuar ngan org kemaman. wakaka!
Ni pulak bahagian abg ipar yg suka ngusik...satu-satunya abg ipar. dia yg baik hati, dia yg paling kuat ngusik. xsabo-sabo...haha

p/s: Carl Lesmana jangan jeles yer..hahahah

No comments: